Haruki Murakaminin okuduğum ilk kitabı. İlk başlarda sıradan şeyleri anlatıyor gibi geldi. Hep aynı şeyleri tekrar ediyor gibiydi. Haruki Murakami bu mu dedim ilk başta.Okumaya devam ettikçe içine yerleştirdiği ince noktaları düşüncelerimle detaylandırınca derinliği farkettim. Bu tamamen okuyanın o anki algısıyla alakalı bir durum belki başka zaman okusam şu olmuş bu olmuş bitti derdim.