Kitap kaç kere önüme çıktı beni oku, beni oku diye. Ama kitap, öğretilerinden hariç bana başka bir şey öğretti. Kitabı okuma, iğrenç diyen arkadaşımın sayesinde önyargıyla okumadım. Bitirince bir kez daha anladım ki hiçbir zaman hiçbirşeye önyargılı yaklaşmamak gerekiyor. Kitabı okumayan varsa, düşünmesin zaten 70 sayfa filan yani bir saat sürmez yolda, otobüste okuyabilirsiniz. Zaman kaybı değil ama olmazsa olmaz da değil.