Puan vermedi·592 syf.··Beğendi
· Ben kitap mı okudum dayak mı yedim gerçekten emin değilim. Tokat gibi çarpan o kadar çok satır var ki sürekli "ben neden bilmiyorum?","neden hiç merak etmedim?","bunlar gerçek mi?" gibi sorular soruyorum kendime. Aynı sayfayı en az iki kere okumak zorunda hissettim.
Özellikle o sınıftan çıkmak istemedim keşke her okulda böyle bir ders olsa keşke herkes gerçekleri öğrenerek büyüse.