·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2019 00:13 Sürekli benim ne düşündüğümü tahmin ederek onun da üstüne çıkmaya çalışan bir kitaptı. Karakterimizin kendini anlattığı ilk 10 bölümde sıkıldım. Sonra kardeşinin hikayesini anlatmaya başlayınca kitabı elimden bırakmadım. Keşke sadece kardeşinin hikayesi olsaydı o zaman daha iyi olurdu dedim ama kitap sanki bunu da tahmin etmiş gibi sonunu öyle bir bağladı ki her bölümün gerekli olduğuna kanaat getirdim.