Puan vermedi·188 syf.··
2019 27. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2019 01:45
Serinin ilk kitabı güzel başladı. Kitap çok akıcı ilerliyor. Dili ağdalı bi dil değil o yüzden Ursula'nın kitaplarını beğeniyorum. Ged'in büyümesi ve gelişimi bana biraz hızlı geldi. Bazı aralar vardı doldurması gereken onları doldurmayıp hızlı hızlı yılları atlamış. Ilk kitabı hızlı hızlı geçeyim de asıl konuya geleyim izlenimi aldım yazardan. Ama yine de başarılı her koşulda. Ged'in hırslarını, egosunu ve bu uğurda yaptığı yanlışları çok iyi işlemiş. Bir hatanın nelere mal olduğunu göreceğiz daha detaylı bu beni çok heyecanlandırıyor. Ayrıca dostluk kavramına da güzel yer vermiş. Bu kadar negatifliklerin olduğu bir dünyada insanın içini ısıtıyor. Ben fantastik okumalarıma yeni başladım. Genelde klasik, distopik tarzlarda okurdum. Ama bu tarz da çok hoşuma gitti. Kadın çok güzel bir hayal dünyası yaratmış içine çekilmemek bence mümkün değil.
Yerdeniz BüyücüsüUrsula K. Le Guin · Metis Yayınları · 20249,5bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.