Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2019 17:51 · Kitabı 4-5 arkadaş aynı anda başlayarak okuduk ve bolca da tartıştık. Hatta arada yine konusu geliyor Kenan beyimizin.
Ne olursa olsun ne açıdan bakarsak bakalım ben Kenan'ı affedemiyorum.
İnsanı, ilişkileri ve kaderi gerçek bir hikayeden o kadar güzel anlatmış ki yazar. Kitap sizi öyle sarıyor ki elinizden bırakmadan bitiriyorsunuz. Şuan içinde bulunduğumuz zaman diliminin geçmişimizle olan bağlantısını ve geçmişimizin geleceğimizi nasıl şekillendirdiğini kader motitifimizi anlatmaya çabalıyor. Aslında biraz da kaderimizi kendimizin belirlediğinin farkına varmamızı sağlıyor.