Puan vermedi·314 syf.····Okunma: 29 Haziran 2019 21:12 Daha önce okumadığıma pişman olduğum çok akıcı bir kitaptı. Her konuda sizi düşünmeye teşvik ediyor. Hemen hemen altını çizerek okumadığım hiçbir bölüm olmadı. Bir tanesini şuraya bırakıyorum
Bir atı güçlü ve çevik olduğu için överiz, kușamiyla değil. Bir tazı koșmasiyla övülür, tasmasiyla değil, bir kuş kanadiyla övülür, püskülleri, cingiraklariyla değil. Niçin bir insanı da kendinin olanla degerlendirmiyoruz?