Tam olarak tanımlayamayacağım bir kitaptı. Son 20 sayfaya kadar içine giremedim ama sonrasında ilginç bir şekilde beni sardı. Ne çok aşırı iyi ne de çok aşırı sıkıcı diyebilirim galiba. Ana karakterin yaşadığı buhranlar oldukça tanıdıktı bana fakat fazla yavaş ilerledi her şey sanırım o yüzden çok özümseyemedim. Her neysee.. Belki başka bir zamanda başka bir ruh haliyle okunduğunda farklı çıkarımlar elde edilebilir...