9/10
·208 syf.··
2019 17. kitabı
Hocam öyle güzel anlatıyor ki Türk olmanın o mağrurluğunu yüz yıllar boyu bize demediklerini bırakmayanlara inat dimdik ayaktayız daima ilerleyeceğiz. Kitap hakkındaki şahsi düşüncem ise şöyle Anlatım dili ağır değil gereksiz uzatılmamış konular böylelikle okuduğunuzu kolay kavrıyorsuz bana bol bol faydası olan bir kitaptı. Serinin geri kalanını okumak için sabırsızlanıyorum.
Tarih
Otağ 1 - Büyük DoğuşAhmet Şimşirgil · Timaş Yayınları · 2017473 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.