9/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2019 15. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 01 Temmuz 2019 19:16
Müthişti diyebilirim. Roman iki kişinin mektuplaşması üzerine kurulu. O kadar güzel ve hüzünlü ki. O sevgiyi, yalnızlığı, fedakarlıkları hissedebiliyorsunuz. Yaşatıyor size. Dili son derece kuvvetli. Mektuplarda karakterler kendi hayatlarından bahsederken sosyal sorunlardan da bahsediyor. Dostoyevski her romanında aşk işliyormuş gibi görünür ancak romanın konusu geneldir. Bir o kadar da sürükleyici. Tavsiye ederim.
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Dokuz Yayınları · 202477bin okunma
·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.