·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2019 20:48 Çok güzeldi. Kitap bir at ve sahibinin başından geçenleri anlatıyor. Ancak komünist yaşamı gözler önüne seriyor. Cengiz Aytmatov kendi yaşamından da bir şeyler katmış sanırım. Çok beğendim. Tavsiye ederim.