·382 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2019 23:28 Bildiğimiz Âdem ile Havva, Habil ile Kabil hikayesi.Ama çok farklı bir anlatım ile. Nazan Bekiroğlu'nun okuduğum ikinci kitabı La' ya başlarken çok sevdiğim üslûbu ile yazdığını biliyordum ama böylesi şahaneliği de beklemiyordum. Hayran kaldım okuduğum sayfaları, satırları tekrar tekrar okudum okudukça tekrar hayran kaldım. Habil ile Kabil olayında daha önce böylesine etkilenmemiştim. Sanki karşımda birisi anlattı da ben de soluksuz onu dinledim. Ne ara o kadar çok sayfayı okudum ne ara bitti anlamadım. Su gibi aktı denir ya aynen su gibi aktı. Okuduğum kitaplar arasında en çok etkilendiğim kitap oldu diyebilirim. Çok sevdiğim satırlarla son vereyim incelememe;
Yo! Rab mühlet verirdi ama ihmal etmezdi.
Kimsenin âhı kalmazdı kimsede
Karıncanın Süleyman üzerindeki hakkı kimden sual edilecekti?