Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2019 00:41 Sanırım adamın derdi şiir yazmak ya da yazdığı şiirleri birilerinin okuması, beğenmesi değilmiş.. zira yazdığı şeylerin çoğunun şiir olduğunu söylemek bile zor.. çeviri olması ayrıca bir anlamsız ve değersizleştiriyor.. kısacası şöyle bir göz atmak mı evet ama tavsiyelik bir tarafı yok.. yazmasaymış olurmuş.. hatta daha iyi olurmuş..