Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2019 18:50 idama mahkum olan bir kişinin son altı haftasını anlatan bir victor hugo klasiği.
altı haftalık süreçte yaşadığı acılar, düşünceler, anılar, kesit kesit okuyucuya sunulmuş.
o dönemde insanların idamları izlemeleri, umursızca kahkaha atmaları, tiyatro izler gibi izlemeleri o dönemin aslında ne kadar karanlık olduğunu anlatıyor bizlere.
o karanlık döneme rağmen victor hugo idama, giyotine kendince tepki göstermiş, insanları bilinçlendirmeye çalışmış.
kitabı okuduğunuzda sürekli ölümün soğuk yüzünü düşünecek, yaşamanın ne kadar güzel bir şey olduğunu anlayacaksınız.