·344 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2019 19:22 Serra artık bir genç kız annesi...Çok tatlı ve şirin bir hikaye daha. İpek Ongun hiçbir kitabında o neşeyi, şinliği elden bırakmamış. yine herşeyi güzeldi fakat bana biraz aynı konular gibi geldi. Yani okurken yine Serra nin gençliğin okuyormusum gibiydi. Tabii ki yaşadıkları olaylar farklıydı ama çok da "vay canına " diyebilecegim bir kitap da değildi. Yine de sizlere mutlulukla tavsiye ediyorum