#kitapyorum
#oğuzhansaygılı
#2019-48.kitap
#kitaplarlasöyleşi
#sayfasayısı 220
Yazarımız Oğuzhan Saygılı 'yı ilk önce çıkmış oldukları kitap şuuru yolculuğundan dolayı tebrik ederim.Kendilerine bu süreçte başarılar dilerim.Kitap sevgisi aşılamak oldukça meşakkatli bir süreçtir.Kendileri de bu uğurda epeycene özverili davranıyorlar.
Kitabımız genel olarak yazılan edebi eserler ve sahipleri hakkında bize bilgiler sunuyor.Yani okunan bir kitabın analistliğini ,içeriğini , tahlil ve tenkit yolu ile bize sunuyor ki bende hemen dayanamayıp özellikle Cengiz Dağcı ' nın Regina isimli eserini sepetime attım.Bulamadığım gamalı hac ise bir başka sefere kaldı.kitap yurdunda şuan satışı yok.belki başka bir şekilde tedarik ederiz.
Yazarların bilmediğimiz yönlerini öğrenmek açısından da verimli bir çalışma olmuş.Kaleminin devam etmesini dileriz.
Kitapla ve esen kalınız. Oğuzhan Saygılı