Puan vermedi·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2019 17:48 Distopik bir roman.
En zorlayıcı yanı düz metin şeklinde yazılmış olması. Hangi karakter ne diyor diye düşünürken yoruluyorsunuz.
Onun haricinde akıcı sayılabilir, ancak beni bir süre sonra sıkmaya başladı. Ve bana göre 100 sayfa sonrasında gidişatı tahmin edilebilir bir roman oldu.
Keyifliydi.