Uzun zamandır beni hiçbir kitap bu kadar etkilememişti. Irene'nin yaşadığı korkuyu resmen hissettim, acı duydum ruhumda...İnsanın vicdanı ona hesap sorucu olarak yeterli ve bir şeyi kaybetme riski olmadan gerçek kıymetini anlayamıyoruz maalesef, bu iki önermeyi bize hissettire hissettire işlemiş konuyu, gerçekten bayıldım.