Çok sürükleyici bir polisiye idi. Serinin en hoşuma giden kitabı oldu diyebilirim. Hem geçmişte hem de günümüzde işlenen cinayetler mevcut ve bunların arasındaki bağın odak noktası da kaba polisimiz Derwent. Kerrigan'ın özgüven sorunlu aşk ilişkisi de hikayeye dahil değildi. Neticede güzel bir kitaptı.