KAYA

@Limonik
Puan vermedi·112 syf.··
Beğendi
·
2019 31. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2019 17:43
"Büyükleri hoş görmek lazım " diyor Küçük Prens. Ne haklı değil mi ? Zaten başka ne yapılabilirdi ki. Unutmuş insanı hoş görmekten başka.. Çocukluğunu unutmuş, saflığını yitirmiş büyükleri kendi haline bırakmak. Onlar gibi konuşmadığın müddetçe seni yoksayacak büyükleri. Bu kitap insanın çocukluğuna açılan bir pencere gibi..Bakmayı sevenler ve bilenler için en güzel yolculuk. İnsanın kendini sorgulayışı, neyi kazanmak için neleri kaybettigini farkedebilmek adına. Geriye dönüp bakmak ve biraz geride kalıp düşünebilmek. Çocukluğunu hatırlamak ve belki yeniden yıllar sonra bir çocuksu tebessümle bakabilmek hayata. Çocuk yanımızı kaybetmemek ümidiyle..
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,2bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.