Puan vermedi·175 syf.····Okunma: 09 Temmuz 2019 23:46 Aytekin Yılmaz’ın okuduğum ilk kitabı oldu, kendisini bu kitapla tanımış oldum.
Kitapta beni çeken şey, almama vesile olan şey; küçük çocukların trajik yaşam öykülerinin anlatılıyor olması oldu. Hiçbir konuda bilgisi olmayan -çoğuna vakıf olmayan desem daha doğru olur- suçsuz ve günahsız çocukların, (12-14 yaşlarından bahsediyorum) ev ve aile özlemi içinde, kumpas kurularak öldürülmesi konu ediliyor.