Bilgi için çok teşekkürler Nurhan Işkın ablacığım.
Kitap öykülerden oluşuyormuş demek ki, buraya roman diye kaydetmişler. Böyle hatalar yüzünden, insanlar roman diye alıyor, öykü kitabı çıkınca sövüyorlar, çünkü kendilerini dolandırılmış hissediyorlar ve olan yazarlara da olur böylece. Kitap sitelerinde bu gibi hatalar çok yapılıyor maalesef ve bu hatalar yüzünden sitelerden kitap alamaya güvenemez oluyorlar, bunun ceremesini de yazarlar çekiyor.