·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Temmuz 2019 11:29 Çok farklı bir deneyim oldu. Çok beğendim. Bir romanın içine giriyorsunuz hem beyin fırtınası yaşıyorsunuz olaylar arasında sinapsler kurarken:) hemde pek çok bilgi öğreniyorsunuz. Öyle bir serpiştirilmiş ki tıbbı terim bile olsa ilgi çekiyor ve akılda kalıyor. Çabuk bitmesin diye resmen yavaş yavaş okudum. Yoksa bu kadar sürmezdi bile.
Şimdi tek isteğim devamının olması. Olacaktır dimi? Olmalı böyle yarım kalmamalııı