·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2019 19:58 Yazar başarılı, ama ben Larsson dan farkli buldum kendisini. Olay orgusu tahmin edilebilir sekilde ilerliyor. İlk uc kitap surekli surprizlerle dolu ve son dakikaya kadar meraki zirveye tirmandiran bir tempoda idi. Yine de Lisbeth in hikayelerini okumaya devam etmek guzel