Bu kitabı okurken keşke hacı ağa bu kadar tanıdık gelmeseydi diye düşündüm.. Olaylar kişiler o kadar tanıdık ki okurken ürkmemek elde değil.
Aslında hepimizin bildiği gibi din ile insanların nasıl gözlerinin boyandığını ve güya cennetlik olan mübarek insanların neler çevirdiğini bize o kişinin gözünden anlatan güzel bir kitaptı.