Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2019 20:20 Zweig'ın şuana kadar okuduğum en kötü kitabı. Kitap 5 hikayeden oluşuyor. Hikayeleri okumaya başladığınızda daha okurken sonunu tahmin ediyorsunuz. Akıcı ancak verilmek istenen mesajlar hemen verilmiş dolayısıyla heyecanı az bir kitap.