Puan vermedi·464 syf.····Okunma: 14 Temmuz 2019 19:45 Bunun bir distopya olduğunu unutarak okudum ve bitirdim. Sonu kötüydü tabii ama insana her zaman mutlu son olmadığını hatırlatıyor. Kısıtlanmış bile olsa insanın insan olduğu için umudu olduğunu gösteriyor. Kafanızı kaldırıp bir bakın nasıl yaşadığınıza, diyor kitap.
Anlatımı da gayet güzeldi. Ben beğendim. İnsanlığın ne duruma gelebileceğini merak edenlere tavsiye ederim.