·400 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2019 00:48 Nerden başlasam bilemedim. Kitabın ilk 200 sayfası gerçekten merak uyandırıcılıkla kalmıyor size gizemli ve heyecan uyandıran bir hava sunuyor. Okurken hristiyanlıkla ilgili birçok şey öğreniyoruz. Misal Mardin’de çoğu insanın süryani hristiyanlardan oluştuğunu öğrenmemiz gibi. Karakter betimlemeleri çok iyiydi yada Türk-Polisiye olduğu için okurken ; televizyon programlarıdır , dizilerdir karakterlerin tanıdık geldiğini söyleyebiliriz.Ama 200 sayfadan sonrası biraz klişe mi , ya da şaşırtmayan son mu deyim bilemiyorum biraz tatmin etmedi gibi beni. Kitabın başlarında; tamam işte tamda aradığım uçuk kaçık bir katil deyip sonunda hüsrana uğradım. Belkide uçuk kaçık birşeyler beklememek lazım. Genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Daha fazla okumam gereken Ahmet Ümit kitapları olduğunu düşünüyorum. Önerilerinize açığım :) Herkese keyifli okumalar diliyorum..