·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2016 11:02 Yazarın dili ve de kitabın çevirisi oldukça başarılı.Karakterler çok güzel yansıtılmış, okuyucu kolaylıkla benimsiyor.Katilin son ana kadar kestirememesi de kitabın bir başka olumlu tarafı.Tek beğenmediğim yönü aksiyon dozunun düşük kalması ve kitabın biraz ağır ilerlemesi ancak yine de serinin devamını okumak isterim.