·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2015 11:20 Başlangıçta pek sarmasa da ilerledikçe bir merak uyanmaya başladı ve bölümlerini bir çırpıda bitiriverdim. Kurgu olarak çok başarı bulmasamda, kitabın dili, karakterler, karakterler arası diyaloglar oldukça başarılı. Katilin kim olduğu konusunda tereddütler yaşatması da kitabın diğer bir artısı.İlk kez okuduğum yazarı genel itibariyle başarılı buldum, takip edebilirim.