·568 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2014 11:36 Polisiye gerilim meraklısı biri olarak ilk kez bir Türk yazarı okumuş oldum.Diğer kitaplarının daha güzel olduğu söyleniyor ama ben yine de yazarın tarzını ve kitabı beğendim.Demek bizimkiler de isteyince kaliteli polisiye eserler yazabiliyormuş.Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.