·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2013 13:25 Yine son sayfalara kadar gizem ve gerilim eksik olmuyor.Sürükleyici hikayesi bir yana kitap çok güzel bir edebi dille yazılmış ve çevrisi de çok güzel yapılmış, bu nedenle okumaktan büyük keyif aldım. Chattam kesinlikle dalının en iyilerinden.