2/10
·512 syf.··
2013 9. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2013 13:32
İlk iki kitabını çok beğendiğim için çıkar çıkmaz tereddütsüz aldım ancak sonuç tam bir hayal kırıklığı.O heyecan dolu kitapları yazan adamdan böyle bir eser çıkmış olamaz dedirtiyor insana. Konunun zaten bir sürükleyiciliği yok, bir de profesörün ölmüş ağabeyi ve karısı ile gerçekleştirdiği sık sık ve bitmek bilmeyen hayali diyaloglar kitabı iyice karmaşık ve sıkıcı hale getirmiş. Silik ve lüzumsuz olan dedektif de tuzu biberi olmuş.Okuyacaksanız yazarın ilk iki kitabını okuyun ama buna dokunmayın derim.
ProfesörJohn Katzenbach · Koridor Yayıncılık · 20131,192 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.