·398 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2013 13:36 Sürükleyici ve bir o kadar da dramatik bir hikaye. İlk kitabı psikiyatrist kadar olmasa da bu kitabını da beğendiğimi söyleyebilirim. Psikolojik gerilim türünü sevenler için güzel bir alternatif. Umarım çizgisini yukarılara taşır biz de daha güzel eserlerini okuruz.