·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2013 13:39 Kitabı polisiye gerilimde gelinebilecek en üst nokta diye tarif edebilirim.Katilin kim olduğu üzerine kaç kez fikir değiştirdim inanın sayısını unuttum.Filmi çevrilse harika olur.Epeydir güzel bir polisiye okumadım diyorsanız kaçırmayın.