·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2012 13:50 İlk kitabı olmasına rağmen yazarı oldukça başarılı buldum.Kitap kolayca okunabiliyor, karakterler güzel yansıtılmış, kurgu başarılı. Serinin devamını Türkçeye çevrildikçe takip edeceğim.Polisiye-gerilim severler takip edecekleri bir yazar daha kazandı diyebiliriz.