Kitap tam bir gençlik romanıydı. 2 farklı kişi ağzından anlatımı kitaba akıcılık kazandırmış. Betimlemeler başarılıydı. Okurken karakterlerin acılarını sevinçlerini onlarla birlikte yaşadım.(ağladım) Yazar duyguyu okuyucuya iletebiliyor.
Ayrıca birçok kitaba gönderme yapılmış. Bir potterhead olarak en çok Harry Potter göndermelerini sevdim.