Kitap iyi mi kötü mü bi yorumda bulunmayacağım. Kırık duvara vuran ışığı örümcek sanıp atlayan küçük kız ile başlayan roman beni çok umutlandırmıştı fakat sonrası hayal kırıklığı. Küfür ve müstehcenlik o kadar fazlaydı ki okurken bunaldığımı hissettim. Bu tarz kitapları sevenler için iyidir fakat bana hitap etmedi maalesef..