Kitabı lise yıllarım da okul kütüphanesinden okumuştum lise bitti ünv bitti yıllar geçti öğretmen oldum hala geriye dönüp baktığımda en çok etkilendiğim kitap diye hatırlıyorum yıllar sonra bir sahafta buldum ve bugün aldım kütüphanemde yer almasını istedim. Özellikle sahaftan ikinci elini almak istedim yıllanmis duygularımı kitabın sayfalarin da görmek için tekrardan bugün ku durusumla en yakın zamanda okumayı düşünüyorum ️