Yaşar Kemal’in kalemi dilinden daha iyi.
Buna bi kere daha emin oldum. Bu kitap konuşmalarından, röportajlarından derleme bir kitap. Fakat yayınevi birbirinin aynı olan konuşmaları ardı arkasına sıraladığı için adeta aynı şeyleri sayfa sayfa okuyorsunuz. Özellikle başlarda.
Kemal diğer yazarları, şairleri, fotoğraf ve resim sanatçılarını anlattıkça kitap da açılıyor ve sizi rahatlatıyor. Yaşar Kemal’i eğer hiç okumadıysanız bu kitapla başlamayın derim. Diğerlerinden sonra bu sadece çerez. İyi okumalar.