Yeni başladım ve arda ereli tebrik ediyorum. Ya o kadar güzel bir dille anlatmış ki şimdiden baya etkilendim. Iyiki varsın arda erel sen cidden pozitif bi enerjili birisin hep böyle kal
Kitaba yeni başladım. Öncelikle arda erel'i tebrik ediyorum. Bir roman ancak bu kadar sarsıcı;derin ve etkileyici olabilirdi. Ruhuma işleyen bir kitap oldu şimdiden. Umarım bir gün karşılaşma fırsatımız olur arda erel. İyiki varsın.🌹🌼