Lontano’dan sonra ara vermeden bu kitabı okudum. İlk 300 sayfa Afrika’da savaşın ortasında geçiyor. Afrika ile ilgili betimlemeler olaylar “ yok artık” dedirtiyor. Vaktinizin olduğu bir zamanda okumanızı tavsiye ederim. Kitap sardığı zaman elinden bırakmayanlardansanız işleriniz aksayabilir.