9/10
·302 syf.··
Beğendi
·
2019 7. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2019 00:04
Her yerde gördüğüm ve pek çok kişinin önerdiği bu kitabı uzun zamandır gerçekten merak ediyordum. En sonunda alıp okuyabildim. Gerçekten inanılmaz bir kitaptı. Kimisi çocuk kitabı diyor ama hem yetişkin hem de çocukların okuması gereken bir kitap bence. Çıkarılması gereken o kadar çok ders var ki.. Bir de Momo bana çocukluk günlerimi hatırlattı. Gerçekten de mutluyduk o zamanlar. Oyunlarımız eğlenceliydi . Hayallerimiz genişti. Mahallemiz çocuk doluydu. Şimdiki zamana bakıyorum ama maalesef çocuklarımız için çok üzülüyorum. Dışarıda oynayan çocuk yok şimdi. Kafalarını bilgisayardan, telefondan, tabletten kaldıran çocuk var mı bilemiyorum. Aileler de aynı değil mi? Hiçbir şeye zamanları yok. Çocuklarına bile... keyifli okumalar.
MomoMichael Ende · Kabalcı Yayınevi · 201382,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.