Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2019 14:19 İlk 3 hikayeyi çok beğendim. Stefan Zweig zaten hayran olduğum bir yazar. Ancak son hikaye bana fazla kasvetli geldi. 30 sayfalık bir hikayeyi 3 günde zor bitirdim. İlk kez Zweig kitabında böyle bir şey yaşadım.