Puan vermedi·1062 syf.····Okunma: 21 Temmuz 2019 00:12 İncelemeleri okuduktan sonra kendi incelememi yazmaya utandım ve sildim aman Allah'ım ne kadar da güzel çalışmış insanlar inceleme yazmak için büyük bir kıskançlık ve hayranlık duydum doğrusu hepinizi yürekten tebrik ediyorum :)
Kendi basit incelememi sildim ama dayanamadım şu kadarını yazmam gerekiyor kitabın ismi değiştirilmeli "Anna Karenina ve Levin" olmalı bence gerekli değişiklikleri yapsınlar rica ediyorum birde köydeki hikayeleri sanki birisi Tolstoy'a vermişte şu güzel romanına iliştiriver diye rica etmiş gibi "o kadar sıkıldım ki kitap ne kadar akıcı olursa olsun ne zaman bitecek şu Levin'in bölümü diye zorlayarak okudum".