4/10
·486 syf.··
2015 19. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 23 Temmuz 2015 14:36
Kitap hakkında görüşlerim şöyle; Öncelikle ana karakterler Striker ve Felicia'ya bir türlü ısınamadım.Aralarındaki ilişki hiç inandırıcı değil ve çok gereksiz olmuş.Kurgu zorlama ve vasat.Kitapta insanı şaşırtacak en ufak bir sürpriz yok.Her ne kadar çevirisi iyi olan ve kolay okunabilen bir kitap olsa da ben sıkıldım ve serinin devamını okumayı düşünmüyorum.
Yılanlar ve MerdivenlerSean Slater · Hyperion Kitap · 201352 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.