·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2019 09:45 Favori yazarlarımdan Paul Auster'in, ünlü bir yazar olmadan önceki savruluşlarını konu aldığı kısa otobiyogrofisi.
Kitabı okurken Stephen King'in "Yazma Sanatı" adlı benzer kitabı aklıma geldi. Onda da neredeyse yazdığı kitabın taslaklarını çekmecesine kilitleyip edebiyat hocası olarak hayatına devam edecek King'in mucizesini okuyup etkilenmiştim.
Benzer şekilde "Paris ve Londra'da Beş Parasız" kitabında George Orwell'in yaşadıklarını görüp dehşete düşmüştüm.
Bir otel odasında beş parasız ölüp bugünkü ünlerini göremeyen şanssız yazarları düşününce; hak ettiği üne yaşarken kavuşup geldiği yerleri unutmayan bu üç yazarımıza kadeh kaldırıyorum..