Oldukça beğendiğim bir kitap. Yazarın kendine has kurgusu ve dili var. Böyle metinleri seviyorum. Okuduğumda “Bunu ... yazmıştır.” dedirten eserlere saygım sonsuz. Koku, ölüm, yaşam ekseninde oldukça eğlenceli ve düşündürücü ileriyor diyebilirim. Ne okuyacağınıza karar veremiyorsanız bir şans verin.