·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ekim 2015 22:29 Kitabı rastgele bir şekilde 1000kitap'ta keşfettim, yorumlarını okuduktan sonra bu kitabı okumak istedim çünkü yorumların içten yazıldığı o kadar belliydi ki.
Kitaba gelince bazı yerleri anlamkta zorlandım. Bazı yerleri anlamadım ya da kendime göre anlamlar çıkarmaya çalıştım. Belki bu daha güzel bir şey oldu benim için. İstediğim zaman kitabı elime alıp bir bölüm okuyup yazılanlar üzerinde düşünebilirim. :)
Kitabı severek aldım. Severek okudum. Severek açıp okuyacağım da.
(Bu arada YGS-LYS döneminde olduğum için kitap okumaya yeterince zaman ayıramıyorum malesef.)