Puan vermedi·348 syf.··
Beğendi
·
2015 169. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Ekim 2015 13:23
Vaaaovv diyorum sadece. Her sayfasında ben olsam ne yapardım diye sordum kendime ve kesinlikle intihar ederdim diyorum. Başlarda çok ütopik gelse de kafası iyi bir dolmuş şöförü tarafından yakılarak ölebilme ihtimalimizin olduğu bu ülkede bu da olabilir diye düşündüm daha sonrasında. Etkileyici bir son.
Edebiyat
ObsesifChevy Stevens · Koridor Yayıncılık · 20151,913 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.